Nazzirruddin's blog

Most recent posts Most popular posts
Send to friends  Add to my favorite blogs  Bookmark and Share

(18SX) Nasuha buatku!

20-Jan-07
TOLONG JANGAN BACA JIKA ANDA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT YG SEJATI : INI LUAHAN HATIKU YG SEBENAR,BUAT PEDOMAN KU YG CUKUP BERDOSA BESAR : SEMUGA ALLAH S.W.T MENGAMPUNKAN DOSA2 KU YG DERHAKA INI. : Sememangnya aku ni suka berjalan-jalan kerumah kawan2 ku bila hujung minggu.Biasalah masih bujang teruna lah katakan.

Lagipun aku boring sgt2 kerana aku ni dok pusat latihan jer sewaktu tu.

Kisah ni semasa aku ikut kawan aku bercuti kat kampong dia kat Kedah.Musim menuai pulak tu.

Jadi nak diteruskan cerita,pada suatu petang yang berangin sepoi2 mengatok giler,aku bagitau kat kawan aku yang aku

nak gi ke sawah jap,nak relek2 ler konon.

Sedang aku dok meniti batas2 sawah sampai kat kawasan yang agak sunyi,aku ternampak sebuah pondok yang agak usang,jadi aku cadang

nak rest jap.

Bila sampai jer,aku pun terus duduk sambil menyedut angin yang nyaman.Entah macamana,aku terdengar suara bertanyakan sesuatu..

Oiio..oii..ada orang rupanya..aku pun toleh kebelakang dan nampak ler sorang makcik yang berumur dalam lingkungan awal 40an dok

berlunjur sambil tersandar kat dinding pondok tu..

Aiyaaa..manis orangnya..kulit cerah n body pun ngam jugak...muka memang cute walau dah berumur..ntah2 masa muda dulu,mesti dia

jadi rebutan pemuda2 yang rambang mata..

Aku terus menegur.."Makcik buat apa ni..tunggu anak ker?" Makcik pun dengan ramah menjawab,"Tak dak aiih..makcik saja mai dok cni

sambil tengok bendang." Aku pun bertanya lagi.."Makcik sorang jer ker,kesian makcik..alahai..best jugak angin nie..nyaman kan..makcik?.

"Ahaa..makcik jarang mai,tapi hari ni entah kenapa la makcik tergerak hati..eh,anak nie bukan budak kampong nie kan?" Tanya makcik tadi.

Aku pun peramah,jawab ler jugak soalan dia tadi.."Ya makcik,saya dari penang,mai rumah kawan,cuti la makcik..

"Oh,dari pulau pinang,hah!anak boleh tolong makcik tak?".Tanya dia..."Tolong apa makcik?"..balas aku...

"Anak boleh urut kaki makcik tak?..Pinta dia.

"Urut? alamak,saya bukan pandai..setakat picit2 boleh la makcik"..aku jawab.

Makcik tu pun tarik kain batik dia sampai atas lutut dan hulur kedua2 kaki kat aku sambil kemudian dia merebahkan badan dia terlentang berbaring.

Dia pun berkata lagi..."Anak picit2 pun tak apa,janji hilang lah lenguh2 kat kaki makcik..bolehkan...?"

Aku jadi gamam,risau jugak...alahai..biar betul..aku bukan kenal makcik ni..orang ker..hantu ker..bunian ker...tapi geram jugak...apalagi bila

terpandang betis dia yang cukup cantik bagi pandangan aku,bersih dan putih melepak...aku pun terus mengaku.."Saya cuba makcik,tapi kalau

terasa sakit,makcik bagitau lah yer,saya ni kasar tau."

"Kasar lah bagus,makcik dah lama tak rasa orang lelaki picit2 sejak suami makcik meninggal 22 tahun yang lalu..boleh kan?" Luah dari kata2

makcik.."Bersedia yer makcik.."kataku..."Ya anak,picitlah..." Kata makcik.

Aku pun pegang dengan tangan aku kat kedua2 belah kaki makcik dan picit2 dibahagian kaki,meramas2 buku lali dan kemudian terus ker betis dia..

kemudian aku picit2 belakang betis dia dari atas kebawah..keatas kebawah..

"Ahhh..Uhhh..sedap lah anak oiii..sedappp...kuat agi picit..."merenggek makcik tu..

Aku kemudian dengan laju memicit2...dan tiba2,makcik membuka kedua2 kaki dia dalam posisi terkangkang...alamak! aku jadi tergamam lagi..

Makcik kemudian berkata.."Anak picit kat atas lutut pulak,adoi..sakit jugak tapi pandai la anak picit ya...picit lah lagi.."

Aku risau,peluh aku mulai keluar...bukan sebab jari2 aku dah terasa sengal2,tapi kerana aku dah ternampak cipap makcik yang jelas dah sewaktu tu..

Apa tak nya,makcik tak pakai panties plak...aduh..terserlah cipap makcik yang pada pandangan ku,cukup menarik dan membuat syahwatku tergugat.

Dapat ku pandang,bulu2 nipis menutup bahagian atas cipap dia..terlihat jua lurah cipap yang separuh terbuka,kemerah-merahan alurnya..dan kelentit

makcik yang terjuntai diatas cipap cukup membuat batangku mulai terasa tak selesa dan mulai kembang.

Aku mulai berani..terus menyembamkan muka ku ke cipap makcik dan mencium2 cipap dia..aku mula terasa betapa cipap makcik cukup enak

keharuman aroma yang dapat ku hidu.

Aku mulai meletakkan lidahku kecelah2 alur cipap makcik..terasa masin2 pulak hujung lidahku..aduhhhh..air lendir makcik dah keluar...

......aku tak dapat bayangkan betapa sedapnya...

Makcik terus membuka kaki nya dan mengangkat punggungnya seolah-olah menyahut seruanku...dia mulai berdengus-degus dan nafasnya dapatku

rasai semakin sesak...aku....aku...aku...semakin sedap menjilat2 sampai lah kedaerah kelentit makcik yang semakin keras tersembul...Makcik mengosok

cipap dia ke mulutku..aduhai..syokkkk..

Makcik memegang kepala ku dan main2 rambut ku sambil dia berkata.."Makcik dah lama mengidam sayang...jilatlah burit makcik..jilatlah sayang...jilat lagi..sedapppp..ahhhhh..ahhhhh...lagi..lagiiii..." Kemudian makcik pun bangun dan memegang seluarku sambil mengosok2 kawasan batang ku yang dah maksima kerasnya.....

Makcik berkata dengan suara yang cukup mengoda..."Sayanggg..makcik nak koteee...koteeee...koteeeeeee....makcik nak koteeeeeee...kote sayang..."

Aku semakin mengganas menjilat2 cipap makcik...aku dah tak tahan jugak...

Aku terus membuka seluar aku sambil jilatan ku kat cipap makcik tak juga ku hentikan...Batang aku dah terserlah menegang tersembul keluar..makcik menggenggam dengan cukup kuat sambil melancapkan aku...air mazi aku yang semakin banyak membuat lancapan makcik lancar....kemudian makcik menolak aku kebelakang dan lentangkan aku...dai terus menarik dan melondehkan seluar dan spender aku sampai aku telanjang...makcik kemudian membuka baju dan coli dia..wah..cantiknya tetek dia....dan pas tu dia melondehkan kain batik dia juga..aku tanpa disuruh,aku membuka t-shirt aku dan sekarang kami berdua dah 100% bogel...

Makcik terus memegang dan melancapkan batang aku sambil dia main2kan lidah dia kat kepala batang aku...Makcik berkata.."Makcik cukup lama memendam perasaan nak kote macam sayang...makcik gian kote...sayang,masukkan kote dalam burit makcik yer.."..Aku pun menjawab.."kalaulah makcik nak,saya pun nak..saya pun suka kat burit makcik...Mai saya jolok...mai cepat..."

Tanpa meneruskan aksi menghisap batang,makcik terus baring atas aku dan mengomoli aku dengan mencium2 aku...

Aku cukup merasakan nikmat gomolan dia dan kemudian aku pun pusingkan makcik kebawah dan aku pula naik atas dia...makcik pun kangkang dan aku membetulkan batang aku betul2 lubang cipap dia dan aku tekan masuk pelan2.....dengan masalah yg kecil jer,batang aku mudah terbenam dalam lubang cipap makcik...

Makcik betulkan kedudukan dia dan berkata.."Sayang,jolok burit makcik mcm sayang nie laki makcik ya...cepat sayang...burit makcik dan gatai...aduiiii..merenyam dah lah sayang...cepat..tutoh burit makcik..tutoh laju2...ahhhhh.."

Aku tak tahan dengan rayuan makcik...terus aku buat macam yang aku tengok dalam vcd blue kat berek aku...Eyahhh..eyahhh..eyahhhh...Uhhh..Uhhh..kedua2 kami berbunyi serentak...sambil tu,aku dan makcik berbalas2 kucupan...aku dapat rasai betapa makcik benar2 dah gatai cipap dia...dia paut plak kaki dia atas aku dan menghenyak2 keatas ponggong dia agar dia puas agaknya...tak lama kemudian dia berkata..."Sayang,ayaq burit makcik nak keluar,sayang teruskan..jangan henti...tutoh laju2..tutoh lagi...burit makcik dah gataiiiiiiii...ahhh.."

Aku pun dah terasa lain macam...batang aku pun terasa geli2 dan...aku bagitau makcik.."Makcik..air saya pun nak terkeluar dah...." Makcik jawab.." Kita sama2 pancut ya sayang...Makcik dapat rasa kote sayang dan kembang...."

Tak lama kemudian.."AAAAAAAAAHHHHHHHHH"......makcik menjerit...aku pun sama2 ikut menjerit.."AHhhhh..Ahhhh...Ahhhh..." Kami sama2 terpancut...

Cukup enak,kami sama2 tak mengalah...kedua2 menghenjut bersama2.....

Ohhhh..Lepas selesai...Kami masih berpelukan....kami keletihan....



Bila dah selesai,dah agak tenang...makcik bertanya..."Anak sayang tau tak umoq makcik berapa?"

"Tak tau makcik" Jawab ku.

"Makcik dah 48 tahun...sayang jangan bencikan makcik ya,makcik dah pun jadi hajjah..makcik guru mengajar mengaji kat sini..."



Aku tergamam dalam keletihan!

Disclaimer: The opinions expressed by MuslimSocial.com's members are entirely their own, and do not necessarily reflect the views of MuslimSocial.com itself.
Privacy | Partners | Help | About Us | Contact Us
© MuslimSocial.com 2005 — 2014. All rights reserved.